Relaxáció és vizualizáció megtanulása
Itt add meg az alcímet

Most két olyan technikát ismerhetsz meg, amely képessé tesz Téged a testedet ellazítani és elérni a céljaidat.
Az első technika a RELAXÁCIÓ, amelyet ha 20 percig végzünk, az olyan mennyiségű stresszt vezet le az emberi testből, mint 5 órányi alvás!

Ha már tudsz relaxálni, akkor lépj tovább:

A második technika pedig a VIZUALIZÁCIÓ, amely kezdetben irányított, később önállóan végzendő képzeletgyakorlat, amit más néven PROGRAMOZÁSNAK hívnak.
Az élet egyik nagyon fontos tényezője, hogy képes legyél mind az ellazulást, mind a vizualizálást magabiztosan végezni, mert ezek hozzásegítenek Téged a céljaid eléréséhez.

"Az életben az fog veled történni, amire programozod magadat, vagy amire mások programoznak." (Szedlacsik Miklós, mester-coach)

JAVASLAT:
  • Csak nyugodt körülmények között gyakorold az alábbi anyagokat!
  • Sorrendben tanuld meg a lépéseket! Ne menj addig a következő anyagra, amíg az előzőt nem tudod JÓL végezni.
A GYAKORLÁS KÖRÜLMÉNYEI:
  • Ülj le egy egyenes háttámlájú székre!
  • Minél nagyobb ülőfelületen ülj!
  • Mindkét lábad teljes talppal legyen a földön!
  • A kezeidet ejtsd lazán a combjaidra!
  • A fejed egyenesen nézzen előre!
  • Csukd be a szemed!
  • 1. lépés: az ellazulás megtanulása és begyakorlása.
  • 2. lépés: a programozás megtanulása és begyakorlása.
  • 3. lépés: programozás relaxáció segítségével.
  • 4. lépés: programozás önálló ellazulás segítségével.
  • 5. lépés: önálló relaxáció és programozás.


A GYAKORLÁS LÉPÉSEI:

1. LÉPÉS

2. LÉPÉS

3. LÉPÉS

4. LÉPÉS

5. LÉPÉS